Sommaren 2009

Idag har jag varit och solat. Lovely!
Så nu börjar min väg mot sommaren! Nu ska dom 4-5 extra kilona bort och brunfärgen ska få återkomma.
sen är jag redo för sommaren 2009 =)

Jag har ju glömt att visa vilken otroligt fin bukett jag fick av min J,
på Alla hjärtans dag!



Jag hade egentligen inte förväntat mig något, eftersom jag brukar aldrig köpa nåt på alla hjärtans dag.
jag tycker att det är ännu en dag som har hittats på för att gynna handeln.
det finns 365 dagar om året som man kan visa uppskattning och kärlek på,
det behöver inte vara en dag som ska vara "Extra speciell".
Men men... det finns ju dom som tycker om det också.


Nää, nu blir det duschen!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0