Söndag

Gårdagen spenderades i pulka backen uppe i Sidsjön med Tindra och pappa.
Gud vad gumman hade kul, men hon är sin mormor upp i dagen. Efter 2 åk, så ville hon ha fika.
eller ja, lite bättre än mormor sin är hon, mamma brukar nämligen börja äta fikat i bilen på väg dit man ska :p
Iaf, efter nån timmes snowracer åkande åkte vi hem till pappa och monica, där vart det Tv spel och mat, sen Melodifestivalen. Det va helt rätt låtar som gick till globen, och Måns.. Mmmmums! =)
Sen for vi till J, när trollet somnade kollade vi på Fear & Loathing för 104'e gången.
Den är såå himla rolig!

Även att min dator är nära en kollaps, jag blev lite förvånad över att jag ens kan uppdatera här.
så tills datorn är fixad kommer det nog bli lite uppdateringar här.
Bilder från gårdagen kommer när my precious är fixad!

I morgon ska jag jobba igen, så det ska bli kul.
Det börjar ta sig nu med jobb verkar det som, så det är jag glad för!

Hoppas att ni får en härlig Söndag!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0