Tapet djungel

Idag har det varit en riktig degar dag.
har bara åkt omkring utan mål och meningen, eller jag har varit på ica kubiken och ica kvantum och handlat och en sväng på Ejes, J skulle dit och göra nåt och jag vart fast i tapet djungeln. Gud vad mycket fina tapeter det finns, tur att man har en skitig läcker målare till pojkvän =) 
Den dagen jag och J flyttar ihop så lär det ju bli att jag vill ha nya tapeter var 3'e månad eller nåt,
och jag ska bara ha ljusa tapeter med lika ljusa mönster. för det HATAR han :p
Tittade på några idag, och jag fick ett blankt nej. men ett Nej kommer inte stoppa mig den dagen vi flyttar ihop. hihi...

Måste även tipsa om en film.
Har säkert sett den 15 ggr med J nu, den är så hysterisk rolig så jag får kramp i magen varje gång jag ser den.
Varje gång ser man något nytt i filmen som är hysteriskt rolig.
Johnny Depp och Benicio Del Toro är helt överlägsen bra i filmen!
Tobey Maquire är så ful och mesig i filmen så man måste bara skratta hysteriskt åt han.
Den måste bara ses!


Fear and Loathing in Las Vegas



Nää, nu ska jag ta och göra lite middag.

Kommentarer
Postat av: dotta

undrar vad det blir för kulinarisk sensation den här gången då

2009-02-11 @ 10:13:19
Postat av: dotta

du kanske kan lägga ut recepten på bloggen

2009-02-11 @ 10:16:47
Postat av: Cicci

haha, näää..!

(blodpudding :p)

2009-02-11 @ 10:20:54
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0