Tidigt ...

Det blir en tidig kväll för mig.
Är så himla trött HELA tiden, så nu ska jag ta och krypa ner bredvid lill strumpan och somna till hennes snarkningar =)
Finns det något underbarare? Tror inte det.
Vi har även haft besök av mamma/mormor här idag.
Tindra trollet vart jätte glad när hon kom, va ett tag sen dom träffades.
Så lill trollet blev lovad att det blir bak av semlor på måndag, igen! =)

Idag har jag även ÄNTLIGEN avslutat försäkringen på Bimbo,
det är nästan 2 år sedan jag gav bort honom. men eftersom det går på autogiro,
och endast 50 kr i månaden ungefär, så har det inte varit något jag har tänkt på.
Men nu så, nu är det gjort.
Lill vovven, gud vad jag kan sakna skrället ibland.



Nä, sängen nu!
Ha en underbar Natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken söt hund, varför gav du bort den!??

2009-02-04 @ 21:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0