Underbara dag

Idag har jag shoppat! Underbart lovely måste jag säga, jag ÄLSKAR att shoppa!
Det får mig att bli på så bra humör och vädret idag har ju varit underbart, så idag har det varit en riktig glädje dag måste jag säga! Jag är mest nöjd över mina Fornarina Jeans, dom är sååå underbart gudomligt sköna, så hade det varit möjligt så hade jag nog gift mig med dom :p
Carolina och Savannah lämna mig och en sur Tindra vid 16.30- tiden, efter det hann jag med att införskaffa mig en mascara och tröja på MQ.
Så det vart en hel del påsar idag!
Iaf, Tindra vart jätte sur när Carolina och Savannah skulle gå, hon ville inte ens säga Hej då.
Go rumpan min, hela tiden skulle hon ha koll på vart Carolina va annars ropade hon efter henne.
¨
Nää, nu ska jag ta och slänga i lite färg i håret,
så min vackra "Skunk rand" försvinner :p

Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0