Helgen

Nu är jag nyss hemkommen ifrån J, har ju som sagt spenderat helgen hos han medans hjärtat har varit hos pappa sin.
Det har varit den lugnaste helgen på evigheter, har knappt lämnat soffan.
Har haft en sån fruktansvärt mensvärk så jag skulle kunna dö. Så J tycker att jag har varit så tråkig, men han har ju passat upp på mig och tagit hand om mig.
I Fredags vart det Bite Line pizza, och igår vat det Kina mat.
så det har ju varit mysigt, om man bortser ifrån värken då. så idag va första gången jag klev utanför dörren sen i fredags ungefär. jag fick en friskluftschock tror jag.. haha!

Igår kväll när vi skulle lägga oss, skrattade jag så mycket så jag trodde ett tag att jag skulle kissa på mig.
J skulle lägga sig, när han flyger upp och frågar vad jag hade gjort med täcket hans för det va alldeles blött.
men för en gångskull hade jag faktiskt inte gjort något. så han luktade och konstaterade att det va katten som hade kissat på täcket hans. så han fick sova med en filt som gav han stötar hela natten. för jag är en snål jude som inte delar med mig av mitt täcke :p

Nu kommer snart min älskade lilla älskling hem. gud så jag längtar!
Då ska vi plocka ner Julen hade jag tänkt.

Hoppas att ni har haft en underbar helg, UTAN värk! =)
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0