Jäsning

 
I morse va det sävel morgon, började med att vi försov oss.
Vaknade halv 8, och när vi promenerar till dagis måste vi gå då, eftersom det tar en halv timme att gå till dagis och Tindra brukar äta frukost kl 8 där. Hon vägrar äta frukost hemma.
Men imorse fick jag tvinga i henne lite, så det vart några bitar på mackan och 3 ost skivor som åkte ner.
när vi äntligen va klar och skulle gå, så stötte jag på grannen utanför, stog och pratade med henne i 40 minuter innan jag kom iväg. Gick och lämnade Tindra på dagis, sen hade jag och J bestämt tid på Eclair.
Jag sa att han skulle komma dit 30-40 minuter, efter jag hade gått.
Så han hade vaknat efter 40 minuter och fått panik, han hade typ rusat till Eclair nyvaken och yr, för han trodde att jag stog och väntade, han visste inte att jag hade stått och pratat med grannen.
så när jag väl kom till Eclair kom han utrusande, han trodde nämligen att jag hade stått och väntat på han men sen gått för att han inte kom. det låter inte så roligt men det va det.  =)

J har ingen bil nu för den är inlämnad på lackning,
och det är fantastiskt skönt att gå på morgon. (När man väl har kommit en bit)
Jag som gick i ur och skur förut, nu har man blivit så himla bekväm.
Förmodligen idag får han en låne bil, så då kommer man sitta och jäsa igen.
egentligen borde man fortsätta promenera, har ju några extra kilon som har kommit sen sommaren
som borde bort.

Nä, nu ska jag ta disken som blev efter middagen.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0