Melodifestivalen

Satt och läste på Aftonbladet och såg att dom hade lagt ut startordningen på Melodifestivalen!
Gud så jag längtar tills eländet börjar igen =)

Göteborg 7:e februari:

1. Nina Söderquist - "Tick Tock"

2. Jonathan Fagerlund - "Welcome To My Life"

3. Shirley Clamp - "Med hjärtat fyllt av ljus"

4. Scotts - "Jag tror på oss"

5. Emilia - "You're My World"

6. Alcazar - "Stay The Night"

7. Caroline af Ugglas - "Snälla, snälla"

8. Marie Serneholt - "Disconnect Me"


Skellefteå 14:e februari:

1. Lili & Susie - "Show Me Heaven"

2. Lasse Lindh och Bandet - "Jag ska slåss i dina kvarter"

3. Jennifer Brown - "Never Been Here Before"

4. H.E.A.T - "1000 Miles"

5. Markoolio - "Kärlekssång från mig"

6. Amy Diamond - "It's My Life"

7. Cookies'n Beans - "What If"

8. Måns Zelmerlöw - "Hope & Glory"


Leksand 21:a februari

1. Velvet - "The Queen"

2. Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - "I Got U"

3. Molly Sandén - "Så vill stjärnorna"

4. E.M.D. - "Baby Goodbye"

5. Mikael Rickfors - "Du vinner över mig!"

6. Maja Gullstrand - "Här för mig själv"

7. Sofia - "Alla"

8. BWO - "You're Not Alone"


Malmö 28:e februari

1. Agnes - "Love Love Love"

2. Star Pilots - "Higher"

3. Susanne Alfvengren - "Du är älskad där du går"

4. Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng - "Killing Me Tenderly"

5. Thorleifs - "Sweet Kissin' In The Moonlight"

6. Sarah Dawn Finer - "Moving On"

7. Next 3 - "Esta noche"

8. Malena Ernman - "La voix"


Kommentarer
Postat av: Carrolixeen

Jaaaaaaaaa ! :D

2009-01-15 @ 12:09:20
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0