Skrämmande!

Jag har fått veta en skrämmande sak!
Stötte på hyresvärdens fru i tvättstugan, och hon berättade att gubben hade legat 1 vecka ungefär.
En vecka ovanför mitt huvud! Han har ju sitt badrum ovanför mitt, så när jag har duschat, suttit på toa, sminkat mig och allt vad man gör i badrummet. så har han legat, säkert knappt en meter ovanför mig. Död!
Jag tycker det är så himla obehagligt, och jag kommer säkert älta detta länge!
Jag ryser i hela kroppen bara jag tänker på det!

Jag har kommit av mig helt i städningen. ibland känns det bara så tröttsamt och segt att städa.
Tur att det kommer flera dagar =)
Snart ska jag ta en promenad och hämta lill trollet på dagis!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det brukar va ca 2,40 i takhöjd så jag skulle bli rätt häpen om han låg en meter ifrån..

2009-01-19 @ 22:26:35
Postat av: En trogen läsare (11)

Vilken dum kommentar,Jag tycker att du ska bli "Häpen" över dig själv, om Cissan står i sitt badrum, så är det nog mindre än 1-meter upp till grannens badrum, tror du att cissan ligger på golvet, konstiga människa......

Ha det underbart Cissan, tycker att du bloggar lite nu för tiden, mer vill jag läsa och mer foto skullle vara kul:) vad bra att du godkänner kommentarerna innan du lägger ut dom, hoppas att min kommer med:)..

2009-01-20 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0