Smyger ...

Jag tassar omkring här hemma, jag vågar knappt andas!
Jag är rädd att väcka björnarna som sover, och jag förbannar den som städar trappen just nu!
Jag är ensamstående 2 barns mamma idag, och äntligen har dom små liven somnat!
Det har varit full fart framåt sen kl 7 i morse. mesta dels av tiden är dom sams, men sen kommer det små bråk.
och jag är livrädd att J's dotter ska börja gråta, då hjälper inte min tröst.
J jobbar idag, så jag sa att dottern kunde få vara med oss efter som att Ulf/moffa/dotta (osv osv..) skulle komma och baka semlor med Tindra, så då tyckte jag att J's dotter kunde få vara med =)
Det uppskattades!

Vi är verkligen familjen tajkon!
Vi sover 4 stycken i en 160's säng. Men det går ju bra, jag och J sover skavfötters med damerna.
fast inatt va det bök och stök, även att Tindra gjorde ett fritt fall från sängen.
I morse smög dom små livet upp, men sen när dom började prata vaknade jag.
Hörde hur Tindra gick och kissade, och sen hur hon instruerade J's dotter.
Hon har inte börjat gå på toa än. Så Tindra va så duktig att berätta,
"Kliv upp på pallen, sätt dig på toa, Kissa!"
Och se där, det funkade. Hon kissade! Det va första gången =)


Små trollen igår kväll =)

Idag åker Tindra till pappa sin och J's dotter till sin mamma.
så efter det flyr jag fältet för helgen, ska spendera den hos J hade vi tänkt.
Ska väl även ut till ön va det tänkt, J ska tapetsera hos Carolina.
Där ska jag sitta och glo ögona ur mig :p

Ha en underbar helg!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: dotta

när du var liten, så låg vi 4 st. i en 1,20 säng och hade dessutom ett bra sexliv. de du cicci

2009-01-23 @ 20:12:29
Postat av: Bara jag

Vilka fina barn:-)

2009-01-23 @ 21:40:45
Postat av: Trogen läsare...

Just saying. I´m still here reading you blogg. Eller om man vill ta det på svenska då. Jag är fortfarande här och läser din blogg och den är fortfarande den mest intressanta! =)

2009-01-24 @ 01:14:47
Postat av: Det du:-)

Sååå söta dom är..

2009-01-24 @ 12:59:33
Postat av: Cicci

Ulf(Dotta): Jag är inte intresserad, snusk gubbe!



Trogen läsare: Jag trodde nästan att du hade övergivit min blogg ;p

2009-01-26 @ 14:12:43
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Vackra mormor

ÅÅ så söt dom små trollungarna är:)

2009-01-27 @ 16:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0