Sociteten

Idag ska vi iväg och dansa ut Julen!
Vi ska på partaj, för barn.
Jag gick alltid på det när jag va liten, så nu är det Tindras tur.
Det är Farmors loge som har den, jag vet inte riktigt vad det är men det är nån slags förening
för socitets folk. så idag ska Tindra på sin första socitets fest =)
Farmor är så glad, hon har väntat sen den dagen Tindra föddes på att hon kan gå på festen.
Och idag är den dagen här!

Tror nog att Tindra kommer tycka att det är super roligt,
dansa runt granen och sjunga en massa låtar.
Kommer inte riktigt ihåg vad det va mer på dom där festerna,
det är ju ett antal år sen jag va en liten sprätt.

nä, man kanske ska ta och bege sig in i duschen.
Ha en underbar dag,
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0