Trollet

Igår hade vi jätte trevligt på festen, Tindra gumman va dock så himla blyg så det blev inget dansande för oss.
vi satt och tittade på, men inte hade vi tråkigt för det eller =)
efter dansandet fick barnen korv och bröd med festis till, Tindra som är en äkta Lundstedt åt 2 korvar.. :p
Efter korven fick barnen höra sagor, hon va jätte duktig hon som berättade. Även att hon har jag haft som dagis fröken när jag va liten =) Hon fick verkligen med alla barnen i sagorna.
Efter det vart det glass och mer dans. sen kom tomten, men då vart Tindra gumman så rädd så då gick vi, så farmor fick hämta godis påsen av tomten.. det va huur mycket godis som hellst i påsen, en ballong och en sån där blås tjosan som låter. Vi hade det jätte trevligt, mycket folk va det med. har för mig att dom sa att det va 55 barn och 40 vuxna.
Så nu har Tindra varit på sin första socitets julgransplundrings fest =)

   



Idag är Tindra trollet på dagis efter julledighet, så nu va hon taggad till att gå på dagis.
dom senaste dagarna har hon bara pratat om dagis, och igår kväll va hon så uppspelt så hon kunde inte sova.
Go gumman min! Själv ska jag ta en rejäl stor städning här hemma, passa på medans trollet är på dagis,
det går ju inte att städa medans hon är hemma. Då går hon bakom och drar fram det jag har plockat undan :p
Men innan jag sätter igång blir det en cigg och ett samtal sen duschen!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0