Shopping

Jag fick som jag ville idag, Bilen! =)
For och fixade lite grejer med Carolina. Va även med henne när hon fick nycklarna idag, spännande va det!
Jag tror att Carolina kommer super trivas i sin nya, helt egna lägenhet!

I morgon blir det Birsta med farmor och pappa, ska få en bokhylla av farmor.
 
Den blir det! Fast min ska "ligga" ner. så ska jag införskaffa några vita korgar till den,
så att man kan skyffla bort lite leksaker och trams.
Va även in på Jotex och klickade hem en lampa som ska få stå på hyllan


Och idag såg jag ett sånt fint påslakan sett i Jotex katalogen hos Britta,
så jag va tvungen att klicka hem det också =)
Vet att både Britta och Carolina va sugen på det.
Ibland får man vara en härmapa...


Det ser så sommar fräscht ut, det påslakansetet.
Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0