Trollet mitt!

Jag har ju glömt att berätta vad duktig mitt troll är!
Nu är hon helt utan dag blöja, även på dagis.
Hon varit utan sen i somras, på dagis väntade jag tills hon va helt säker, så nu har hon varit utan där sen nu efter jul.  
hon är så himla duktig! Lär inte dröja länge innan hon är utan nattblöja också,
med tanke på att hon brukar vakna på nätterna och ta av sig blöjan och det blir inget söl i sängen.
Hon har börjat gå på toaletten själv också. Då tar hon fram pallen, ställer den framför toan, klättrar upp, tänder lampan ner igen och upp med locket sen sätter hon sig på toa och uträttar sina behov =)
Men mamma får torka, hon försökte torka sig en gång det resulterade i att en halv rulle toapapper användes :p

Även att hon har fått dille på att byta kläder, hon gör det hela tiden.
ibland går det lite bökigt med tröjorna, men byxorna går bra och dom hamnar oftast åt rätt håll.
men kombinationen ska vi väl inte prata om, ibland blir det lila byxor och röd tröja och såna där fina kombinationer.
men hon är så duktig. Och hon sätter mamma sin i jobb, varje kväll får jag vika in alla kläderna hennes.
förutom kortärmande tröjor, för det är lådan längst upp och dit når hon inte :p

Till något helt annat!
Jag är såå avundsjuk på Carolina, J ska ut till henne och måla.
Han är så otroligt het i sina skitiga målarkläder så jag tror att jag ska smälla av varje gång jag ser han.
Så jag bad Carolina att spana in han ifrån mig :p

Nä, nu ska jag drömma vidare om min skitiga målare
och bege mig till tvättstugan!

Kommentarer
Postat av: dotta

låter som en som en porrstjärna av c-klass, som du träffat

2009-01-22 @ 00:22:45
Postat av: Carrolixeen

haha Cecilia !

2009-01-22 @ 08:56:55
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hahahaha, du är bara avundsjuk Ulf!

Eftersom att du och mamma to.m ska ha äckligt rollspel :p

2009-01-23 @ 14:14:08
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: dotta

ikväll ska leka målare och måla mammas fönster

2009-01-23 @ 20:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0