Den som inga byxor har ...

Imorgon blir det stan eller Birsta, förmodligen birsta!
Tindra har verkligen inga byxor!
Jag tycker jag köper hela tiden, men tydligen inte!
För nån vecka sen köpte jag massor med byxor i 98, men dom är borta!
Vet inte vart alla byxor tar vägen, dom verkar bli uppslukade av ett svart hål.
Alla byxor jag hittade i morse va i storlek 92, och dom blir för korta i benen.
Men det slutade med att jag fick ta på henne ett par jeans i 92,
så jag fick hasa ner dom lite så det blev baggy jeans :p

Även att igår fick jag en molande värk i magen,
va så illamående och spy färdig.
Sen så fick jag blödningar. Trodde det va över,
för det är ju en månad sen sist det va så.
Men icke! Så jag undrar vad det kan vara,
det är väl cancer! Dom har ju inte hört av sig från kvinnokliniken än,
om provsvaren på vävnadsprovet och det andra cellprovet.
dom sitter väl och har möten om mig, om hur man ska berätta för en 23- åring
att hon har cancer i hela kroppen och kommer dö inom en månad.
Nä usch och fy, måste tänka på annat
annars får jag döds ångest igen!

Nu ska jag ta och föna hårer och gö mig klar,
sen bär det av till jobbet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0