Gatufesten

Jag fattar inte varför vissa mms bilder blir såå himla dålig.
jaja, bättre än inget iaf.
Konstigt nog så hittade vi inga elefanter i skogen,
bara en massa myror :p

Nu har Tindra precis åkt till mormor, hon ska spendera natten på landet.
Medans jag själv ska ut och roa mig på Gatufesten, så gott det går iaf.
Så nu ska jag sätta igång och städa och dona lite,
det blir några flickor som ska komma hit senare.

Jag och Carolina aka vinkärringarna har självklart bunkrat upp
med en Black Tower box =)
Åhh som jag längtar tills jag ska ta mig ett glas!

Men jag ser inte fram emot att städa i denna värme,
men men det är bara att bita i det sura äpplet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0