Glass ...

Igår på Em åkte jag och trollet till landet.
Skulle egentligen bara dit och äta glass, momma hade nämligen skvallrat att dom hade köpt från glassbilen.
så då va det bara att åka dit då.. glass åt trollet så det stog ut genom örona nästan.
skulle ju bara dit en snabbis egentligen för mamma skulle jobba natt,
men så ägnade Ulf sig åt sin hobby, åka ambulans till sjukhuset och bli proppad med morfin :p haha..
så då bestämde jag och Tindra att vi skulle stjäla lägenheten deras för natten, äta upp allt gott medans jag kunde prata i telefon hur lääänge jag ville =)

så nu kom vi hem för en stund sen.
har även varit och lämnat bilen hos farmor och farfaf.
och det är väl typiskt, imorgon ska det tydligen regna jätte mycket!
Jag hoppas hoppas att det inte blir regn, för imorgon bitti måste jag gå bort till skönsmon
med Tindra till dagis, för att sedan vända på klacken och gå ner till jobbet i stan.
Det blir väl inte allt för trevligt om det ösregnar!
Håll alla tummar och tår för att det inte blir regn...

Carolina! Vi måste ta en Birsta dejt snart igen!
Det kliar i shopping fingrarna :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

billigare än på navet

2009-07-19 @ 21:16:33
Postat av: Cicci

haha, ja Ulf det är väl så!

2009-07-19 @ 21:17:59
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0