My new BFF

Jag måste bara få berätta en lustig grej,
jag drömde att jag träffade Paris Hilton inatt,
för jag skulle spela in "My new BFF" alltså det skulle vara ett program om MIG!
Och hon skulle vara med ...
Jag har dock aldrig sett hennes serie, så det va lite lustigt att jag drömde om det :p

Vägde mig förut också, 1 kg mindre.
Så jag vart glad. men inte nöjd!
Men det är bara att inse, jag kommer aldrig komma ner i vikten jag hade förra sommaren.
så jag kommer förmodligen få dras med denna fetto kropp för resten av livet!
Men skam den som ger sig! Det handlar ju egentligen bara om 3 kg till,
så jag satsar på 4 kg. men det är ju sååå gott med mat!  :p
Så jag kommer nog aldrig komma under 60 igen, att det ska vara så svårt =/

Nää, nu ska jag till jobbet!
Regnet verkar avta lite, så jag hoppas att det slutar att regna. 
Mitt hår fluffar ju sig när det är regn och fuktigt, 
det HATAR jag! Jäkla hår!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0