Regn, regn, regn...

Vilket himla regnväder det är!
Det öser ju ner, och i alla backar här och gångvägar så forsar vattnet,
det riktigt forsar så det blir "vitt skum".
Jäkla skit väder!
Men samtidigt så är det ju bra, eftersom jag ska jobba =)
Haha, hörde nyss på radion att det "Förväntas bli sol och runt 18 grader idag"
Vaaaaart är solen då?

Tindra gumman blev så ledsen när jag lämnade henne på dagis,
hon vill verkligen inte gå på det där dagiset!
Trodde att hon skulle på sitt dagis nästa vecka,
men när jag frågade så va fallet inte så.
Så ännu en till vecka ska hon gå där!

Det va så bra förra sommaren, då slog dom ihop dagisarna
på Tindras dagis. Men tyvärr inte i år.
Men men, det är bara att härda en vecka till!

Nä, nu ska jag göra mig klar för jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0