Sängen är perfekt

Tänk att sängen är alltid extra skön när man måste kliva upp.
Sängen är perfekt sval, kudden och täcket är så mjuka och sköna som dom aldrig varit förut.
Det resulterar i att man snosar klockan en halv timme, och sedan få stressa häcken av sig.
Jag är så trött så huvudet mitt håller på att sprängas av trötthet!

Tindra blev jätte ledsen i morse när jag väckte henne,
hon ville gå på sitt dagis. Men just det kan inte jag göra så mycket åt.
men antingen nästa vecka eller veckan därpå, öppnar Tindras dagis igen!
Åhh vad jag längtar!
För som det är nu, är det först gråt när hon vaknar och sen när jag lämnar henne på dagis,
blir hon helt hystersik. Hon vill verkligen inte vara där!
Men det är ju tur att det är en personal ifrån Tindras dagis där.

Nää, nu måste jag leta fram mina svarta byxor för att sedan bege mig till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0