Tillbaka till verkligheten

Nu är vi hemma på soliga Östermalm!
Borta bra men hemma bäst, så är det..
men dock så är det såå skönt att vara på landet, man får liksom fly lite ifrån vardagen,
 och alla bekymmer.
Så vi åker nog dit efter helgen igen.. (Jag veeet att du vill det Ulf :p)
Vi har haft det såå skönt på landet! Och igår for jag och Trollet och hälsade på Angelina,
surrade lite skit och Tindra åt en massa :p

Jag ska jobba hela helgen, jag hade hellre shoppat.
Jag vill handla en massa kläder och glömma allt runt omkring, bara för en stund.
Och dricka viiiiiiiin! =)
I morgon ska Tindra till pappa sin, för hennes lillasyster ska döpas.
så det tycker nog trollet är kul, skulle jag tro.

Har köpt ett par super gulliga skor till Tindra trollet, som hon ska få när hon fyller år =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0