Ruta Ett

Idag känns allt jätte jobbigt igen!
Trodde jag hade kommit över det värsta, men tji fick jag!
Klumpen i magen är tillbaka och den illamående känslan, jag vill bara kräkas.
Tårarna rinner igen och nervositeten är tillbaka.
Det känns som att jag är tillbaka på ruta ett igen.
Det har varit ännu en sömnlös natt, har vaknat hela tiden.

Jag vill så himla gärna träffa Johan,
men jag vet att om jag skulle göra det
så skulle jag förmodligen inte kunna hålla tillbaka mina känslor.
Så jag vågar inte. Men jag vill, jag vill så himla gärna.
Och jag vill så gärna ha honom brevid mig i sängen,
så jag kan somna tryggt i hans famn och sova en hel natt.
Jag vill såå himla mycket, men jag vågar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0