Vattkoppor

Nu ligger trollet utslagen på soffan och sover.
Hon har fortfarande feber, men nu ligger den "bara" runt 38-39 grader.
Dessutom har lill trollet fått
Vattkoppor.
I dag när jag kollade hittade jag ett utslag på ena skuldran, ett vid nyckelbenet
och jag tror att hon har ett par i hårbotten.

Det är ju bra att trollet får det nu, för tydligen blir symptomen värre ju äldre man blir.
Och jag hade ju tydligen vattkoppor när jag va liten, så jag klarar mig ju!
Men dock så kan jag bära på smittan. så nu sätter vi oss i karantän här på regniga Östermalm :p
fast alla som har haft det är såå välkommen till oss, jag håller på att dö av tristess!

Kommentarer
Postat av: isa

men halla där. vill ni ha lite främande? skulle vilja att natalie fick vattkopper oxå. så länge dom inte är torkade så smittar dom:-)

kan komma på tisda då är jag ledig;-)



kram kram

2009-07-09 @ 18:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0