Dagen

Från 12 tills för en kvart sen har jag haft fullt upp idag.
Först sjukhuset sen birsta efter det åkte vi till landet.
Fick i mig mat även fast det tog emot. Men efteråt vart jag alldeles illamående.
Men iaf, har haft så mycket så jag har inte hunnit att tänka något.
Men nu när Tindra la sig, så kommer alla eländiga tankar upp.
Framförallt saknaden efter Johan.

Men det känns faktiskt lite lite bättre idag, efter att jag fick ett spydigt sms av honom.
Frågade enbart vart han ville att jag skulle lämna hans saker, fick tillbaka att det skiter han i.
Just såna där små saker, det är det som blir så mycket i längden.
Och det är sånt jag är så gudomligt trött på.
Speciellt Johan's "Jag-skiter-i-allt" attityden.

Men däremot fick jag ett sms igår kväll och ett i morse,
som gjorde att tårarna började forsa.
Men jag får ta allt dag för dag, timme för timme.
Det kommer nog bli bra till slut.
Men efter det där sms'et så vart jag lite säkrare på att jag har gjort rätt val.

Jag hoppas att jag får sova inatt iaf ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0