Döende

Enda sen i Lördags morse har jag haft en sån fruktansvärd värk i magen, eller ungefär längst ner i magen.
Det är en molande värk, så det gör inte riktigt ont. Men jag är illamående och det liksom värker hela tiden.
Trodde först att jag kanske hade lyckats blivit bakis i lördags, men sen när värken fortsatte så förstog jag ju att jag hade inte lyckats blivit bakis.
Idag känner jag verkligen att jag börjar bli orolig över vad det är,
speciellt med tanke på att först har jag cellförändringar och sen en annan grej som jag fick reda på i fredags.
Och är det sant som en viss person säger, så har jag haft det i nästan 1 år.
Och det kan både leda till det ena och det andra, om man går med det för länge.
Jag har ingen som hellst matlust, jag äter enbart för att annars kommer jag bli super grinig.
Jag kommer väl förmodligen att dö eller nåt. 
Om jag har cancer får jag reda på den 30'e, och det andra förhoppningsvis tidigare.


Nää, nu måste jag verkligen leta reda på någon värktablett.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit , tänk om livmodern har pajja ? eller så är du på smällen hehehehehehe

2009-06-16 @ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0