Helgen

Det har inte gått att mobilblogga på hela helgen!
Jag är hyffsat upprörd måste jag säga!


Helgen har vi stort sett tillbringat ute i stugan i Bergafjärden.
Va där på Midsommar, först va vi hos nån granne till pappa och Monica och hade lekar och sånt.
Sen gick vi till stugan där det vart mat och alkohol, dock så drack ju inte jag såklart, eftersom jag hade trollet med mig.
Som vanligt så skötte sig Tindra exemplariskt utan gnäll och sånt trots att hon inte hade sovit en blund på hela dagen, och alla tycker ju att Tindra är såå söt och snäll. Min lilla go rumpa!

Igår for vi ut till stugan, vart bjuden på grillat o så.
Efteråt for vi hem till J och sov, när barnen hade somnat så kallades barnvakten in
(J's lillasyster),
så gick vi ner till kuben badet och tjuvbadade :p
Vi småbarnsföräldrar kan vi.. haha!

Idag for vi ut rätt så tidigt till stugan, gick ner på stranden och badade.
Och gud vad Tindra hade kul med pappa och Monica i vattnet, jag höll mig på behörigt avstånd för att inte bli nerstänkt med vatten. Dock så förstörde pappa för mig när jag gick i vattnet.
Jag hatar att gå i vatten när jag inte ser botten, jag får lite lätt panik.
Man vet ju aldrig, det kan ju dyka upp ett odjur, en fisk eller en massa sjögräs eller något annat äckligt.
Så pappa gick framför mig och "rörde" upp botten, jag blev lite lätt hysterisk :p haha..
Även att jag va så himla osmart idag, har suttit i solen hela dagen.. med en tshirt.
Så nu har jag det fulaste som finns "Raggar bränna" eller som jag brukar kalla det "Golf bränna"
Dessutom hade jag bikinin under så jag fick märken fram.
jag kan bjuda på en ugly bild.

Världens minsta och fulaste bränna, ungefär!

Kommentarer
Postat av: Carro

HAHAHA tidernas bästa bränna , den är ju till och med bättre än mitt bajs märke ! Nä Cecilia jag kommer nog aldrig sluta skratta :D

2009-06-21 @ 23:00:47
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Haha, snygg bränna! Ser ut som om du har halsband på dig :D Men vem vet.. du kanske sätter en trend ;)

2009-06-22 @ 21:01:41
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0