Helgen

Om en timme ungefär kommer mitt hjärta hem!
Som jag saknar det lilla trollet! Hon ringde mig igår, och gud så glad jag blev =)

Iaf, så har jag haft en helt underbar helg!
Har nyss kommit hem till soliga Östermalm ifrån Kuben.

I fredags va jag ju, som säkert ingen har missat, å tatuerade mig, efter det for jag ut till Ön och spenderade tid med Carolina, vi kedjerökte och surrade skit som vanligt :p
J va med pappa sin, dom åt och drack öl. Vart väl lite väl många öl skulle jag vilja påstå,
för sen hämtade jag upp en rätt så odräglig J ;p

Lördag for vi ut till stugan, till pappa och Monica. Farmor, farfar och Thorsten va även med.
Hade jätte trevligt! J va mest imponerad på att pappa skyllde på att han skulle på affären men istället gick till puben,
så jag satt och sipprade på en cola medans pappa, J och Thorsten drack öl och Jägermeister.
Efter det begav vi oss tillbaka till stugan för att äta grillat. alla utom jag och farfar drack en massa alkohol av alla sorter.
Tror att pappa försökte fylla J. det lyckades iofs rätt så bra.
Tror även att pappa tycker om J rätt så mycket, för så mycket som han pratade med J under kvällen,
så mycket pratade han inte ens med ett visst Ex under hela vårat förhållande. och det va ju ett tag :p
Och farmor skulle ta med sig J hem. men hon tyckte dock inte om hans tatueringar :p haha..
så det vart en lyckad kväll måste jag säga!

Igår gick jag och J ner till kuben badet och träffade en massa människor, åt gott och förtärde alkohol.
Väldigt trevligt måste jag säga! Så det kommer vi säkert göra om fler gånger =)

Så kort och gott så har helgen varit jätte trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0