Jess

Idag har jag spenderat hela förmiddagen på Jess.
Ahh, massagestolen! :p
Håret vart lite ljusare och kortare, klippte även upp det rätt så mycket så att håret blir lite tunnare.
Det blir ju såå himla varmt annars.
Så nu ska jag inte tillbaka dit föräns i augusti. Dock så måste jag in lite då och då, och köpa toning till håret (Utväxten).
Så att det blir samma nyans som jag har nu.

Snart ska jag åka och hämta trollet så ska vi bege oss till Landet.
Jonas ringde förut och frågade om han kunde ta Tindra idag.
Men icke! Jag är inställd på imorgon. Ons- Mån är tillräckligt länge ändå  tycker jag!

Kan även berätta att jag har beslutat mig för att ha ett uppehåll med J ett par veckor.
Det är för mycket nu! och saker o ting har inte blivit bättre fast jag trodde det.
Jag kanske är för godtrogen och naiv. 
I knappt en vecka fick allt vara underbart och rosenrött, 
sen va det tillbaka till samma gamla groll. 
Enligt mig tycker jag att kärlek ska vara okomplicerat och bekymmersfritt.
 

 
Tillbaka till denna eländiga mobilbloggandet.
Är det någon annan än jag som har problem med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0