Kvinnokliniken

Glömde att berätta att idag fick jag en tid till Kvinnokliniken ang min cellförändring,
så den 30/6 ska jag dit.
Jag vet att jag ska verkligen inte oroa mig, eftersom det tydligen är väldigt vanligt att man får en förändring efter att man har fått barn. men endå, jag kan inte sluta tänka "Tänk om det är cancer. Tänk om jag kommer att dö."
Det kan ju faktiskt vara så. Men förhoppningsvis inte.
Jag är så himla rädd och orolig. Jag är så himla rädd för att dö, så varje gång jag tänker på det eller att Tindra inte kommer ha mig längre, så sprutar mina tårar helt hejdlöst.
Jag vet, jag kommer förmodligen inte dö. men tankarna om det kommer endå.

Och all denna oro om cancer har gjort mig till världens hypokondriker,
allt relaterar jag till olika cancer former numera.
Kalla mig knäpp om ni vill, men när det här är över.
så tänker jag ta alla tester och prover som går för att se om jag har nån cancer.
Bara så att jag (förhoppningsvis) kan sluta oroa mig.

Miljoner Tack till Carolina som ställer upp och följer med mig!

Och mamma, förlåt att jag inte berättade det i telefon förut,
men det flög helt ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0