Natten

Vilken hemsk natt det har varit.
Jag har inte sovit en endaste sammanhängande timme.
Jag har vaknat och jag har gråtit.
Trodde inte att det skulle vara så svårt som det är.
Mina ögon bränner och är alldeles röda. 
Det är såå himla jobbigt! Trodde inte att jag kunde gråta så mycket som jag har gjort.
I vanliga fall så gråter jag i stort sett aldrig, men nu forsar det.
Trodde inte att det va möjligt, men samtidigt, det visar ju bara att jag är mänsklig,
jag har känslor. Jag har alldeles för mycket känslor.
Känslor som jag har hållit inom mig.
Och denna förbannade illamående känslan, den blir bara värre och värre.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.

Samtidigt tänker jag att allt kommer snart bli bra, så att det ska kännas lite bättre.
Men verkligheten kommer i kapp mig, det är slut nu, det är över.
Det är inte vi längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0