Skadeglädje

J va här förut.
Han hade köpt med sig en magnum och jordgubbar till mig,
jag vet inte om det kanske var ett lamt försök till att be om ursäkt.
Jag hade förväntat mig något trevligare och fashionablare, iaf blommor.
Skulle behöva nya blommor, rosorna som jag fick för nån vecka sen är ju sten död i vasen dom står i.
Inte så konstigt egentligen.

Jag tvingade han att ta alla tester som går att ta för olika könssjukdomar,
och det hade han gjort idag. Eller ja tvinga å tvinga, jag sa åt han att han skulle göra det.
Och gud vad jag myste när han berättade att dom hade varit och grävt i urinröret hans med en tops.
Då kom mitt bisarraste skadeglädje skratt, som förmodligen ekade över hela östermalm.
Så angående att han påstår att han inte har varit otrogen, det tror jag på.
Annars förstår jag inte varför han utsätter sig för det där, om han nu skulle vara orolig över att det skulle visa något.
Fast man vet ju aldrig endå, han är ju kille...
Men det han sa eller rättare sagt skrek till mig i telefon, det är varken glömt eller förlåtet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0