Söndag

Äääntligen!
Nu har jag avklarat 3 dagar. Så nu är jag ledig ända tills Fredag!
Det har varit sjukt varmt idag, och såå himla mycket att göra, dessutom va vi 2 för lite.
Så det har varit hårt kan jag säga.
Vilken plåga det har varit idag för mina fötter, tror dom håller på att tacka för sig snart.
Jag har blåsor på 3 tår, en blåsa under lilltån, skavsår på båda hälarna och trampdynorna är totalt kvaddade.
Det bränns och värker och har sig. Så idag har jag haft stora problem med att gå, och när jag skulle hem,
funderade jag ett tag på att lägga mig efter Fridhemsgatan och helt enkelt dö.
Men hem kom jag, svettig som aldrig förr!
Nu blir det in i duschen, sen ska jag cykla bort till badet och dricka en massa kalla goda cider!
En mat bit får också slinka ner :p

Ha en underbar söndagskväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha men du jag såg ditt sms typ nu , glömde telefon på hotel rummet idag , PLEASE FORGIVE ME !!!!!

2009-06-28 @ 22:10:37
URL: http://carolixeen.blogg.se/
Postat av: dotta

Arbete är ett helvete, arbetsfri inkomst är skönt. jag har det senare, bra va

2009-06-29 @ 08:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0