Barnledig

Då har min barnlediga helg börjat.
Vad ska man göra egentligen? Jag vill att det ska bli kväll fort så jag kan lägga mig och sova läääääänge i morgon =)
Flyr från Östermalm till Kuben i helgen iaf.
Blir en visit på Ön i morgon också, ska se Eurovision med Carolina, ett och ett annat glas vin kommer garanterat slinka ner också. Får se om J skulle med också.

Förövrigt har jag nog världens bästa J!
Pratade med honom i telefon förut, när en geting började förfölja mig.
Så jag sprang in och drog igen dörren, satt på balkongen,
när jag skulle öppna pyttelite för att slänga ut ciggen, flög den jäveln in.
Så jag sprang och låste(!) in mig på badrummet.
Snäll som J är, så åkte han ifrån jobbet för att komma och rädda mig =)
Det visade sig dock att getingen hade hittat ut själv.

Hoppas att alla underbara får en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Åh fy fan för getingar! Det är en av mina största fobier.!

2009-05-15 @ 15:51:21
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: Frida

Men hur fungerar den på sommaren då? Ska bara ha den som sommarvagn och behålla Brion och ha på vintern. Är inte redo att släppa iväg den än ;o)

2009-05-16 @ 00:18:26
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0