ESC

Så va detta års Eurovison Song Contest över.
Jag och Carolina hade super trevligt måste jag säga,
en massa surr och ännu mera vin =)

Vinnare låten då. Jag måste säga att jag är lite klyven.
Eller njae, den är ju bra. men dock ingen vinnar låt.
Men den sätter sig direkt i huvudet, har gått och trallat på den hela dagen :p




Dock så hade jag hoppats på antingen
Azerbaijan eller Tyskland

Vem hade du som favorit?



Även att igår fick jag tyst på pappa för första gången,
han skrev ett sms och grattade mig när Norge vann.
Eftersom åren mellan jag va 12- 16 år bodde vi i Norge.
så det har pappa haft skit roligt åt.
Annars brukar jag börja hetsa mot han om att jag är minsann inte Norsk,
men nu tackade jag för segern och frågade vilken plats sverige kom på.
Tänk att jag skulle få användning för Norge :p


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Ja det är riktigt jobbigt :/



Jag gillar verkligen Norges låt, en klar vinnare :D Men Azerbaijan var också en 10 poängare!

2009-05-17 @ 18:24:25
URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Postat av: KARIN

NORGES LÅT VAR INTE VIDARE BRA, JAG HADE HOPPAS PÅ DANMARK ELLER AZERBAIIJAN OCH INTE FAAN VAR SVERIGE VÄRD ATT KOMMA SÅ LÅNGT NER..

2009-05-18 @ 07:54:41
Postat av: Emma

Norge var helt klart bäst, men Tysklands låt var bra den med.

2009-05-18 @ 09:17:43
Postat av: Kapten

Inte var den norska låten bra precis, det var många fler låtar som skulle ha kämpat om första plats.

2009-05-18 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0