Jag har en ...

Jag har en cykel! Jag har en cykel! Jag har en cykel! Wiiieeee...!
har nyss varit och hämtat en cykel i bergsåker. en röd. Men jag funderar på att lacka om den, till knallrosa.
det skulle ju va kul =)
Men den känns mer som en flick cykel, men det stog dam cykel. så jaja, skit samma, det är ju en cykel iaf.
och skulle det vara en flick cykel, och någon stör sig på det får dom väl titta bort :p
Måste iaf höja sadeln och ev. styret en bit. Gud det är 100 år sen jag cyklade.
Nu måste jag bara införskaffa mig en barnstol till cykeln, sen ska jag och trollet ut och susa =)

Appropå trollet, så frågade Monica mig idag om Tindra ville följa med till stugan,
och eftersom Tindra pratar så mycket om att åka dit, så fick hon det.
Så Monica hämtade henne på dagis. Så nu ska jag åka och handla lite, sen beger jag mig ut dit också!

Min! Min! Min! =)


Kommentarer
Postat av: Carro

haha självfallet :D Alltid lika kul att åka med vita faran så länge jag inte är pregnant :D haha

2009-05-08 @ 22:43:44
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Micke (Carro)

Nu har Micke tjatat ihjäl mig för att han vill sitta och kolla på bilder på Tindra. Och Vill att jag ska skriva det här "Hej Tindra! Vi måste leka snart så ska jag visa mina ny leksaker,Och då kan vi pussas. jag lovar att jag ska vara snäll emot patricia, för att då är carolina snäll emot mig, Varför är cicci kär i mig ? Syns snart, Skriv det Carro och Puss till Tindra // Micke "

2009-05-09 @ 11:21:15
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Carro

haha :D Självklart kan ni komma ut men Micke är i timrå på vardagarna för att han har gipsat halva benan , efter som att han går på tå så ska dom försöka sträcka ut allt , Svårt och förklara !

2009-05-10 @ 10:49:03
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0