Landet

Det har varit dåligt med update här.
Men vi är på landet, och det blir inte så att man sitter vid datorn så mycket.
Tindra har varit sjuk hela veckan, och lill tösen har tappat rösten.
Men nu är allt på bättringsvägarna iaf, så idag ska vi ta en tripp ut till stugan i Bergafjärden.
Så det ska bli kul =)

Va ju som sagt hos frissan i onsdags.
Vart lite ljusa slingor, dock så syns dom inte så jätte mycket.
Men eftersom att jag har så mörkt hår, så tar det ett tag.
så om 3 veckor ska jag dit igen och "fylla på" med mer slingor.
Även att hon klippte lugg på mig, jag vet inte om jag gillar det eller inte.
Men känner jag mig själv rätt, så kommer den åka på sidan snart :p

Nu är det även precis en vecka kvar tills jag ska få min födelsedags present av J =)
Fick ju även när jag fyllde år så det räckte och blev över, men nu ska jag få det jag önskade mig.. hihi!
Åhh vad jag längtar!



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja fan jag får inte igång mobil , Den har dött! Jag hade tänkt att vi skulle åka imorgon efter som att det tydligen skulle bli dåligt väder idag !

2009-05-23 @ 11:34:15
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Carro

ja men micke åker ju han också, Vilken tid åker hon då?

2009-05-23 @ 12:20:27
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0