Monster Troll

Va med lill trollet på vårdcentralen idag, det svider när hon kissar och hon är röd i underlivet.
Det visade inget på urin provet nu, men dom skulle skicka det på odling så skulle vi få svar i slutet på veckan.
Dessutom har ju Tindra varit så himla rosslig, "Tung andad" och blir anfådd så lätt.
Så vi fick utskrivet Bricanyl, så får vi se om det blir bättre. Hoppas på det iaf.
Fick inget riktig svar på om det var astma eller inte. Men iofs, så va det ju inte såå himla lätt att lyssna på trollets lungor heller. Hon blir ett monster utan desslike när det är en doktor i närheten.

Hon va så gullig idag gumman, ända tills vi kom in i undersökningsrummet.
Jag började förbereda henne igår om att vi skulle till en doktor idag, och att doktorn är snäll osv osv osv.
så hela vägen till vårdcentralen pratade hon om hur snäll doktorn va osv.
Men när vi kom in i rummet och hon tog fram stetoskopet så började Tindra gråta och blev hysterisk.
Sen va det vrål, gråt, sparkar, slag och ja, som sagt  hon blev ett litet monster :p
Hon skrek hela tiden, "jag vill åka hem mamma!! Jag vill inte vara här!!"
Så himla hjärtskärande! Men sen åkte vi på Ica och så köpte vi lite godis, för att hon va så duktig och kissade i koppen =)


Dessutom så tror jag att den lilla råttan (katten), Hello Kitty håller på att ta över världen snart.
Detta köpte vi på Ica idag:



Kommentarer
Postat av: Carro

Åh lilla gumman då =( Du får ge hon en näve ifrån mig , Du vet :D Och säj att det är ifrån mig så hon inte glömmer bort mig , haha :D

2009-05-25 @ 20:26:39
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Hallonmamma

åååh. Glass <3

Ja, den där katt jävlen håller verkligen på att ta över ett och annat. Har aldrig gillat märket förens nu. Min dotter passar nämligen utmärkt i Hello kitty kläder!

2009-05-26 @ 17:23:10
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0