Premiär #2

I morse vart det premiär åk med cykeln! =)
Tindra tyckte att det va jätte kul att sitta där bak och filosofera, men gud så jobbigt det va!
Det är ju en massa herrans år sedan jag cyklade, och det märktes.
Trodde jag skulle dö ett tag, som tur är så är det nedförs nästan hela vägen till dagis =)

Sen så har jag bestämt mig för att slänga in en polisanmälan, på människan som beställde grejer i mitt namn.
Eftersom jag inte har fått en förklaring på varför eller ens en ursäkt,
så ser inte jag någon som hellst anledning till att bortse ifrån det där.
Så vi får se vad det blir utav det ...


Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Tindras mormor

Mormors älskling så söt hon är.

2009-05-14 @ 12:37:55
Postat av: Hallonmamma

Du har en väldigt söt dotter du också! Hur gamla är ni två? :) Ha det bra!

2009-05-14 @ 16:39:02
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0