Vaken natt..

Inatt har det inte varit många sovtimmar.
Först hade jag jätte svårt att somna, så jag låg vaken till 2 tiden. Tror det va för att inte J sov med mig,
jag hade ingen att ligga och snusa på :p
Sen så bestämde sig Tindra för att vakna vid 3- 4 tiden, hon hade hostat så mycket så hon hade kissat i sängen lill gumman. Så hon grät och va jätte förtvivlad. Men då tog vi på en blöja, så fick hon lägga sig med mig i sängen.
Men hon hostade och hade jätte svårt att sova, så vi låg och pratade en stund. Så somnade vi vid 5 tiden tror jag.
Klev upp strax före 9 någongång.

Ska iaf på personalmöte idag, jag tänkte försöka så att Tindra sover i vagnen under tiden.
Så vi får se hur det går =)
Efter det beger vi oss till landet hade jag tänkt, så får Tindra vara där i morgon när jag ska till frissan.
Ska bli så underbart att fixa håret igen. Tänkte slinga det, så det blir lite sommar fräscht och fint.
Längden blir densamma, dock så blir det till att toppa det och klippa upp det lite till.
Så alltså ingen jätte drastisk förändring,
som sist :p

Nä, nu ska vi ta och börja göra oss klar o så.

Hoppas att ni får en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: lindaruda

Glada goa lilla Cicci! Vi saknade dig i går!

Johan va ju så sjukt jobbig som vanligt!

Puss åKram på dig lill strumpa!//Syster..

2009-05-20 @ 08:27:22
URL: http://lindaruda.blogg.se/
Postat av: Carro

Nu har jag sätt sista avsnittet av Desperate Housewives iaf :D

2009-05-20 @ 11:16:11
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: Tindra

jjjjjjjj j jjjjjjj j j jj j kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmdmmdmdmdmdmdmddmdddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd01= Hej mamma och mommo

2009-05-20 @ 15:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0