Våldtagen

Nähäpp, inget svar på mitt förra inlägg, alla är väl kanske lika efterbliven som jag då :p

Har inte så mycket att berätta, min tandvärk tar över mitt liv just nu.
Jag varnar er som inte har tagit bort tandsten, gör för guds skull inte det!
Det kändes som hon våldtog min mun hårt, brutalt och länge!
Det blödde som bara den och smärtan går inte att beskriva, särskilt när hon absolut skulle skrapa på min visdoms tand som till hälften är täckt av tandkött, men vad gjorde lite tandkött? Hon stack ner grejer och gjorde rent runt om ändå.  Alltså under tandköttet. Känns det som iaf.
jag trodde verkligen att jag skulle dö ett tag, spände mig så mycket så till slut började kroppen att skaka.
Försökte spela död i ungefär 3 sekunder för att se om hon skulle sluta, men icke. så jag spände återigen min kropp till max.
Och till saken hör att jag har absolut ingen som hellst tandläkar skräck,
och jag har en väldigt hög smärt gräns.
Men det här va fan det värsta jag har varit med om. det värker så in i helskotta fortfarande!
Förövrigt tycker jag att "Tandkött" låter skit äckligt. och bara för att jag har upprepat det 100 gånger i mitt huvud nu, så låter det som att det inte heter det.


Kan ju även meddela att det gick super bra för Tindra att sova utan blöja!
Hon vaknade vid 21- tiden och ville kissa. sen la hon sig igen och sov till kl 7 =)
Hon är såååå duktig mitt lilla hjärte troll!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar de fortfarande bort tandsten på stenåldersviset??? Sista gångerna jag gjort det, så använde de laser eller nåt typ av ultraljud - och det känns minsann inte. Går du hos folktandvården? Privata är lika bra/bättre och inte ett dugg dyrare.

2009-05-07 @ 22:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0