Aftonbladet

Läste på Aftonbladet om att en pedofil har blivit "uthängd" i Härnösand,
samma sak hände för inte så länge sedan i Njurunda!
Och jag tycker att det är så jävla rätt, häng ut de äckliga asen!
Låt dom straffas för resten av livet. Men äckel pedofilen menar att han har avtjänat sitt straff,
fått behandling och betalat skadestånd!
Men OCH?!?! Det äcklet har förstört ett helt liv för ett barn, ett stackars oskyldigt barn som inte har kunnat försvara sig mot den äckliga jäveln! Ett barn som förmodligen tappar helt tilliten till vuxna, och som kommer få psykiska men för resten av livet!
Och den jäveln tror att det räcker med ett skadestånd.
Ett förstört liv går inte att reparera med pengar!

Så jag håller helt och hållet med "Motståndsrörelsen" i DETTA fall!
Häng ut dom jävla asen, låt dom bli förnedrad och hatad för resten av livet,
varför ska dom få en ny chans i samhället? Varför ska dom få en ny chans till ett nytt liv?
Dom har förstört ett barn, ett liv! Tänkte dom asen på det när
dom förgrep sig på dom små stackarna? Nej, jag tror inte det!
Dom jävlarna ska plågas, och jävlar om en pedofil äckel skulle korsa mina vägar.
Har jag aldrig plågat nån till döds så kommer jag göra det då,
och jag tar mer än gärna straffet för det!

Såå jag kan bara säga, Keep up the good work!
För jag skulle självklart vilja veta om det bodde en äckel pedofil
i mitt område!



Kommentarer
Postat av: NU VILL JAG HA ORDET.

HÅLLER MED DEJ "CISSAN" MÅ DOM BRINNA I HELVETE, ALLA ÄCKLIGA JÄVLA PEDOFILER HOPPAS ATT DOM DÖR OCH PLÅGAS DOM ÄR SÅ JÄVLA SJUKA I HUVUDET OCH DOM BORDE SÖKA HJÄLP, MEN DET ÄR KLART ATT EN SJUKDOM KAN MAN OFTAST BOTA MED MEDICIN, MEN INTE EN ÄCKLIG SJUK JÄVLA PEDOFIL HJÄRNA. FYFAN FÖR SÅNNA SOM DOM.



2009-10-17 @ 09:15:56
Postat av: Rebecca

Hej! Jag håller med dig som fasen...! De borde få gå på torgen nakna inför alla och berätta vad de gjort och skämmas resten av livet!! jävla as!

2009-10-17 @ 20:37:44
URL: http://rebeccasdagar.blogg.se/
Postat av: kicka

Håller med dig helt å hållet!

2009-10-20 @ 16:02:21
URL: http://mammasgummor.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0