Oväder

Har varit på landet ett tag idag,
och gud vilket oväder det är, runt Matfors öste det ner snöblandat regn.
jag såg ju knappt något! Jag tror det aldrig har tagit så lång tid att köra hem från landet.

När jag kom hem möttes jag av den ljuvligaste doften man kan tänka sig,
de underbara liljorna som jag har fått.
Dom luktar så underbart gott och jag önskar att dom aldrig vissnar!

Tindra snuppan kommer mata ihjäl sin lilla kanin,
han kommer dö av fetma.
Hon ger han mat hela tiden, och han äter hela tiden!

Det va sååå underbar att få hem henne igår,
och gud så glad hon blev när jag kom till dagiset.
Hon slängde sig runt halsen på mig, kramade och pussade mig
samtidigt som hon sa upprepade gånger, "Min mamma! Åhh vad jag har saknat dig!"
Det värmer verkligen i mitt mamma hjärta =)

Nu ska jag se klart på desperate housewifes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0