Drakborgen

Vilket underbart väder det är idag!
Har varit ute och gått i två timmar, och trollet har sovit som en stock.
Men på ett ställe (På ständigt blåsiga Skönsmon) fick jag hjärnfrossa,
för det va såna isande vindar. men när vi kom i solen vart det lovely igen =)

Igår va vi på Drakborgen och härjade,
Jag, trollet, Carro med familj och Frida med familj!
Hade jätte trevligt. Mamma och Ulf kom förbi en sväng där också.
Efter Drakborgen åkte jag och trollet till pappa och Monica.
Blev inte så länge där för Tindra va så trött och jag skulle hem å se Idol.

Heeeeeeeelt fel person åkte ur Idol, enligt min mening!
Jag tyckte att Rabih skulle åka ut. Jag hatar hans bebis röst!
Förstår inte hur han kunde komma med!
Och Erik, den underbara Erik!
Jag är så kär i hans underbara röst!
Synd bara att han är så tanig, lite mer hull på kroppen
så skulle han nog vara skiiiiiit snygg! ;D

Kommentarer
Postat av: isa

du jag håller med dej! den där killen Rabih skulle ha åkt ut. jag tål inte hans röst. han sjunger som en tjej!! hoppas verkligen att han åker ut nästa v. å vem röstar på han????

2009-10-10 @ 19:10:26
Postat av: Carro

haha när du minst anar

2009-10-10 @ 22:51:02
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0