Drakborgen

Det va meningen att vi skulle på Drakborgen idag,
men så blidde inte fallet. Tråkigt för trollet!
Iofs så skulle ju hon och jag kunna åka dit,
men det är väl inte lika roligt att bara vara med mig där,
hon uppskattar nog mer att Micke picke skulle vara med =)
Såå, jag får se vad vi hittar på för skoj idag.
Kanske tar en shopping runda.
Va förövrigt i Birsta häromdagen, köpte mig en skit snygg och mysig
tjocktröja, lila med en stooor mysig krage.
Mamma försökte propsa på att jag skulle ta xs, men jag sa s.
så det slutade med att jag provade, och xs satt som en smäck =)
Även att jag har alltid trott att jag har värsta valkiga breda ryggen,
men jag såg i provrummet att det finns inte en enda valk
och bred va den inte heller. så det gjorde ju min dag lite bättre.
Fast det känns som att det va bara då, min rygg såg normal ut.

Tindras farmor och farfar kommer och hämtar henne
vid 17.30 tiden idag, för Jonas är i Sthlm
så han skulle väl komma hem i morgon.
Men hon fick ju träffa han i onsdags iaf,
han kom och både skjutsade oss till och från dagis då.
Och Tindra fick ju visa upp sin lilla kanin,
som hon är sååå stolt över =)

Själv så läääängtar jag tills i morgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0