dreggel

Idag när jag och farmor skulle gå till Victoria's och äta så gick vi förbi memento,
som ligger på vägen dit. och vad ser jag? Den 24/10 ska Dregen vara där!
Mums och dreggel och allt möjligt, han är ju såååå heeeeeeet!
Och självklart är det löningshelgen, och självklart är jag ALDRIG barnledig en löningshelg.
Så jag får sitta och dreggla i min ensamhet :p

Sen så kan jag meddela hur det går i mitt bilköp.
det blir inget! Eftersom jag har såå svårt att hitta en gammal bil
som jag känner att jag vill ha.
Så jag får fortsätta med att tycka "Hellre utan bil, än gammal bil"
(Andras gamla bilar går bra att låna :p)
Så min underbara farmor ställer inte av bilen i vinter,
utan jag får ha den! Dock så får jag betala skatt och försäkring, 
men det fixar mamma och Ulf. 
Så vi får se hur vita faran klarar av vintern.
Jag och pappa har varit och fixat vinterdäck idag iaf! =)

Nu måste jag bara få tag på en kupé värmare så jag får en varm bil,
och dessutom hoppas på att jag får parkeringsplats här.
Det är lite överfullt med bilar. Men av alla som bor här,
har jag bott längst. så då får väl nån annan vara utan parkeringsplats i vinter :p
Sen ska jag vinter pimpa bilen!
Så om nån ser en rosa rattmuff nånstans, hojta gärna till! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0