Förälskad

Såg La Ink förut idag, Kim Saigh hade gjort ett samarbete med Vans.

   


Vill ha! MÅSTE ha! Sååå jäkla fint!
Jag är
helt förälskad!

Dessutom blir jag såå sjuk när jag kollar på tatuerings program,
jag vill tatuera mig, NUU!!!!
Måste dock spara pengar, och jag kan inte spara pengar.
Så jag tänkte önska mig pengar i julklapp till en ny tatuering,
men eftersom ingen stödjer mig i mitt tatuerings behov,
kommer jag inte få nå pengar.. förjävligt!
I morgon ska jag köpa en trisslott...



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh vad snyggt! Jag vill oxå ha!!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-10-26 @ 20:15:22
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0