Ge mig en värktablett, Tack!

Jag skulle kunna ge min högra arm för en värktablett.
Eller nä, inte min arm.. men ja.. någonting!

Mitt huvud håller på att sprängas sönder,
och jag har såå ont i hela kroppen.
Dessutom vill jag ha den lovely menthol näs sprayen,
så att jag kan andas. 
I morgon ska jag införskaffa värktabletter och näs spray!
Och hoppas på att min förkylning försvinner,
inte har jag tid att ligga död när jag har en hyperaktiv 3 åring.
Så förkylningen kan gärna få vänta tills nästa helg (Helgen efter denna som kommer)
för då är trollet hos sin pappa och jag kan sova dygnet runt.

I morgon är iaf dagen med stort D!
Tindra ska till tandläkaren, så håll alla tummar och tår
för att hon ska öppna munnen :p
Jag kommer bli djupt chockad om besöket
kommer gå felfritt.

Nää, nu ska jag slänga omkull mig på soffan
och hoppas på att tiden ska rusa iväg så jag får se
på Greys Anatomy. Sen blir det säääääängen!


Kommentarer
Postat av: Carro

Men Cecilia,Haha! Du är så mycket D R A M A

2009-10-22 @ 08:36:55
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0