Magknip

Idag har jag en sån magknip så jag blir alldeles svettig.
Vi va hos pappa och Monica igår, och jag tror att pappa gjorde nåt försök till att göda mig,
portionen med mat han lastade på till mig kan jämföras med en portion för en vuxen karl.
På det blev det glass och godis. Hua hua, men det va ju gott =)

Pappa bytte däck igår på Vita faran, så nu är vi redo för vintern
fick även en kupévärmare och en motorvärmar sladd, så det va verkligen super snällt.
Så nu ska jag bara se till att få en MV plats!

Idag hade jag tänkt försöka få till en dejt med Christer P,
mitt virus skydd har upphört, dessutom har jag två virus på datorn.
Och vem passar inte bättre att fixa det, än Christer P datanörd? :p haha..
Marcus har ju en universal lösning till alla fel på datorn,
omformatering! Nej tack säger jag till det!


Jag hade nästan kunnat ge en arm för att vara på Memento igår,
Dregen va ju där! Åhh, hottie hottie!
Jag är såååå avundsjuk på alla som va där igår!



Kommentarer
Postat av: Carolina

fin blogg :)

2009-10-25 @ 16:03:03
URL: http://justbreath.blogg.se/
Postat av: Emmie viding

jätte fin blogg!

2009-10-25 @ 16:07:32
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0