Moore

Jag är nog en av få tjejer som hellre väljer å läsa kill tidningar, 
framför tjej tidningar med allt vad det innebär.
Jag älskar verkligen Moore, finns nog ingen bättre och roligare tidning.
Jag läste en grej förut som jag vart lite full i skratt av, för det stämde så bra.
Det handlar om 15 saker bara en man kan göra.

Nummer 4:
Glömma och förlåta.
Första gången du gjort något dumt och bett din kvinna om ursäkt
kanske du inbillar dig att du har blivit förlåten. Icke!
Allt fuffens du någonsin gjort arkiveras noggrant i en stor
otäck mental fil ur vilket det kommer att läsas innantill
nästa gång hon känner att du förtjänar det.
En kvinna glömmer aldrig en oförrätt!





Kommentarer
Postat av: Carro

Så sant så :D

2009-10-08 @ 12:12:21
URL: http://carrolixeen.blogg.se/
Postat av: annie

Jag håller helt med dig, fast jag föredrar Slitz :)

2009-10-08 @ 16:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0