Polisrapport

Jag läste en sån rolig sak i Sundsvalls Nyheter,
dom brukar ju skriva ut Polisrapporter där.

Den 23 oktober kastar en person ut en dammsugare från en lägenhet.
Dammsugaren landar på gatan utanför huset.
Den börjar brinna och ärendet rubriceras som allmänfarlig vårdslöshet.


Haha, det känns som att det kunde ha varit jag :p
Jag hatar min dammsugare och den har varit på väg ut från balkongen
ett antal gånger, men nu vet jag att man kan tydligen åka dit
för att man (fömodligen) hatar sin dammsugare.
Så jag får fortsätta sparka på den....




Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, älskar att läsa Polisrapporten, det finns så hutlöst roliga saker att läsa där ibland! :D

2009-12-20 @ 13:24:06
URL: http://www.cageman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0